Sunday, August 24, 2008

Try test...

Dua hari lepas, aku masuk web e-bay saja cuci2 mata lihat barang-barang jualan dekat situ. Sumer menarik dan buatku tertarik, :-p . sebenarnya nak tengok i-phone, servey2 harga, ye lah kalo ikutkan dekat sini memang mahal sangat , pendek kata x merasalah nak pakai, aku minat sangat fon ni, rasanya sumer orang minat kot.. ada sekali tu aku g survey dekat alamanda, saje tanya,, iphone berape...? lalu dengan bergayanya salesman tu cakap rm 5k tuk 3G and rm3k kalo x de 3 g. Gulp.. terkejut beb... rm 5k... huh ...baik buat bayar muka keta, buat ganti keta aku yang dah hampir pupus tu...tak pe la bang...tunggu harga turun je lah..

Cari punya cari, jumpa la iphone dkt e-bay tuh..mmm harganya boleh tahan la, murah la kalo nak dibandingkan dengan iphone yang dijual kat Mesia nih... so aku cuba la bid...letak rega 850 usd, yela dah time tuh last bid pun dah 825 usd, so aku try la up skit..cuba nasib... kalo ada rezeki ada la.. lepas tu aku tido la...dah tengah malam..

So esoknya, aku bukak email, hah...dari e-bay, result dia....jeng jeng jeng........................................... aku tak dapat.....huhu...tapi x pe la..nak test jea sebenarnya memang tau sure x dapat.. kalo dapat rabak la poket aku..nak membayar, tapi ok jugak kan boleh jual balik macam airi buat tuh.. :-)

i phone oh i phone ....mimpi kan i phone lagi best..


2 comments:

mesin.taip said...

ala kak beli jer la PDA...gempak gak...

JHaZ KiTaRo said...

akak.. sory lambat balas mesej.. sila2 laa link my blog.. no prob..