Friday, August 1, 2008

DI MANA AKU BERADA SEKARANG....

Last 2 weeks, aku ke program SMP anjuran MIBO dkt citetel mid valley, mmm.....best sgt ..Dr Azman Ching bagi talk...tajuk talk pd hari tu " DI MANA AKU BERADA SEKARANG", tabik spring toing toing dkt Dr Azman.... :-))

Peserta yang hadir untuk perogram tersebut lebih kurang dalam 40 orang...sumer nya MIBO, tajuk talk tu telah diguna pakai Negara Jepun untuk bangkitkan balik negara dorang yang hampir lenyap akibat dari pengeboman Hiroshima dan Nagasaki pada perang dunia kedua ...dan seterusnya dapat menakluki ekonomi dunia pada masa sekarang,

Dr Azman berjaya membangkitkan semangat kami semua peserta program, dan diharapkan semangat yang diterapkan oleh Dr. Azman dapat membimbing kami semua utk menuju ke
puncak kejayaan...I.Allah...Program SMP tu habis smpai pukul 5.30 tapi terlajak sampai pukul 6...haha..biasala tu...


Lepas maghrib pulak ada acara dinner dkt dewan matahari , di citetel jugak...so masa mkn2 tu citer la psl pengalaman masing 2 dlm mibo nih, banyak jugak cabaran nak buat mibo nih.... Cabaran tu mana2 pun ada kan....so nak tak nak, kita kena hadapi jugak .... ( AKU NAK JADI INSAN LUAR BIASA 5 PERATUS...!!!! )

Owh....tuk dinner malam tu...ada tetamu jemputan tau...nak tau sape dia...?? mmm..... idola aku...Jutawan dlm internet bisnes...... sape lagi kalo bukan Dr IK.....wah,...teruja betul dapat tengok IK dari dkt...sempoi jer orangnya...sempat la IK bagi tips2 yang berguna utk kami sumer....



bersama Dr Irfan Khairi


No comments: