Friday, August 22, 2008

Kenangan

Salam...

Lama rasanya tak mengupdate blog ni, kekadang perasaan malas datang bersarang, tetiba rasa malam ni aku rasa sedih, rindu dengan suasana sebelum ni. Rindu pada semua yang pernah hadir dalam hidup aku. Entah kenapa tetiba malam ni aku rasa sayu, kalau k.wan ada, boleh aku luahkan ape yang bersarang dalam hati dan fikiran aku, dan k.wan tak jemu2 akan memberi nasihat dan kata2 semangat utk aku.

Hidup tak selalunya berjalan lancar seperti apa yang kita rancangkan. Ada saja rintangan dan halangan yang terpaksa di tempuhi, Ya Allah, berilah aku kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi segala cabaran dan dugaan. Kadang2 aku rasa aku tak mampu untuk menghadapi benda ni buat kesekian kali, kadangkala aku rasa aku lemah, tapi ingat Wardah "jangan kamu berputus asa dari Rahmat Allah". Kasih sayang Allah sentiasa melimpah ruah untuk hambaNya.

ALaf 21, miss u allzz..

No comments: