Thursday, August 7, 2008

Pertemuan dan Perpisahan

Dun no why...ari ni tetiba rasa cam sayu sangat, maybe coz esok dah last day dekat Alaf. Sebelum ni x de la rasa sangat, bukan ape sebelum ni tak nak fikir pun pasal ni, ada la sometimes rasa sedih, tapi x nak layan sangat, tapi ari ni lain je rasa, kurang bercakap ngan kawan2 dkt bwh, ngan k.ja, k.na, k.wan.

5 tahun dekat Karangkraf bukan satu jangka masa yang singkat, ye la kalo ikut umur baby lahir pun, dah masuk sekolah pun, tapi tak dinafikan masa aku bekerja dekat situ x de la lama sangat kalo nak bandingkan dengan orang lain.

Ingat lagi masa memula aku dapat tau akan dipindahkan ke Alaf 21, 4 tahun yang lepas,aku tanya kak syikin, cemana Alaf, ok ke...? ye la masa aku start keje dekat Karangkraf, aku ditempatkan di Media Network sebagai staf kontrak selama 6 bulan, then bila dapat tau nak kena pindah dekat Alaf, rasa cuak jugak la, tapi bila dah join dengan dorang semua, baru tahu cemana suasana yang ada dekat Alaf 21.

Lunch time tadi, aku kuar lepak depan tasik Shah Alam sorang2, tah la tak tau nak gambarkan cemana perasaan yang aku rasa, rasa sedih nak berpisah ngan kawan2 dkt Alaf, kami dah macam satu keluarga yang besar, semuanya satu kepala, x de perbezaan antara kami semua.

Esok tak tau la cemana nak berdepan dengan semua, mesti aku akan teringat suasana dekat sana, usikan k.wan, a. yim, a.napi, a.nizam, k.na yang lemah lembut tu, k.ja yang sentiasa kemas, c.ok, c.nod ( lepas ni dah x de air teh wardah ye), dan kawan2 yang lain, korang sumer memang best...

Hari esok bakal menjelma, terimalah perpisahan dengan hati yang redha, apepun Alaf 21 telah meninggalkan 1001 kenangan yang tak akan aku lupakan sampai bila2, i,Allah....

2 comments:

mesin.taip said...

kak warda semuga berjaya!!!!

gReEn APpLe said...

tq fafau..eh...bukan ke ko ni adik angkat akk ker...? hak2..