Friday, April 17, 2009

Cerithera


S
atu cerita...



Sabtu....


Dia ajak aku pergi ke satu tempat.... minta temankan dia main air katanya...dah lama teringin nak main air...tapi tak berkesempatan.. so aku pun setuju... memandangkan dia beria2 ajak aku.... tak sampai hati lak rasanya nak tolak...tapi sebelum tu ...kami janji nak jumpa sehari sebelum kami pergi ...


Selasa...

Tiba hari yang dijanjikan... dia tak muncul...aku cuba call dia... tp x de jawapan... cuba msg dia....x jugak dia reply....
mmmm... dia busy agaknya... n mybe dia reply msg aku lewat skit.. so ari yang sepatutnya kita jumpa tu kira kensel mcm tu aje....
rasa geram gak la... at least bgtau la kalo dia x dpt datang.

Sudahnya..
Petang tu ajak dilla temankan makan....

~2 pinggan otak2 ( 10 pcs ~ shari wif kmoll n dill )
~semangkuk bubur nasi + carrot susu kurang ais )

Tersandar kekenyangan...
marahkan orang ... perut jadi mangsa.. huuu~


Rabu


Plan kitorang nak g situ ... terkensel… aku x dpt nak kontek dia… msg pun x dpt….. mana dia pegi agaknya… atau mungkinkan sesuatu berlaku padanya…??? Minta di jauhkan dari segala keburukan…. Amin…


Hari ini..

Aku rasa aku rindu dia ….
Mana dia pergi…..
Ya Allah… lindungi dia dari segala malapetaka…


Sekarang…..

Perlukan aku hubungi dia… untuk mengetahui keadaan dia,..???
Atau abaikan sahaja dia….
help me…!!!

No comments: