Monday, August 3, 2009

Muara Port Klang


Sabtu ari tu, balik dari PWTC aku pegi port klang, kesian kan.. dah berapa belas tahun ni dok menetap di Selangor, ni baru kali kedua aku pegi sana, kali pertama aku pergi situ masa kecik2 dulu., naik komuter ngan famly.. hmm... memula sampai tu macam teruja je.. tengok laut, tengok kapal.. tapi cuaca dia macam tak berapa best jer.. jerebu kan, so dah lepas tengok laut ngan kapal., pegi la dekat muara , nak makan ikan bakar katanya.. hehee.. ye la.. teringin nak makan ikan bakar dekat seksyen 2, dah lama x pegi situ.. ( ikan keli bakar my feberet tuh .. nyum nyum.. ) so takpe, kali ni makan ikan bakar jauh sikit, muara port klang... hmmm... best.. (",). Alamak.. lupa lak nak snap pic ikan pari ...


meja C35


masa kecik2 dulu suka simpan tisu ni..
sekarang pun suka jugak




3 comments:

Anonymous said...

Pegi muara ekkk..sedap sgt ke mkn kat sana..saya pegi dulu pun tgk ikan yang ada bukan segar..ikan x cukup tido byk la..mungkin mentality dah set kat muara je ikan bakar fresh dgn sedap..servis pun lambat yg amat..harga no komen la..air pun x sedap..

cukup la komen aku pasal muara..kang kalau byk sgt org tak nak dtg lagi ke muara tu...kalau komen tu betul x salah kan..

ape ape pun sampai jugak miss green apple ke muara tu ye..selamat datang ke muara..

gReEn APpLe said...

mmm... apepun c.anonymous ..
me enjoy gi sana..
nanti nak pegi lagi skali la..
(",)

Anonymous said...

haruss la enjoy.. dah nama pun ngedate2... :)